Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

wtorek, 7 sierpnia 2012

Kapelusiki - inspiracje...

              To wbrew pozorom nie jest salon modystki :))) Zainspirowana blogiem Ani, która z papierowej wikliny(i nie tylko) tworzy cudeńka, i jej kursem na eko kapelusiki, postanowiłam spróbować je zrobić. Wystarczą do tego zakrętki od butelek plastikowych, wstążki (ja użyłam krepy i efekt jest ten sam), klej i coś czym ozdobimy kapelusze.
               A potem to już nasza inwencja czym ten kapelusik się stanie - broszką, spinką lub dodatkiem do prezentu :)



              

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)